"Glassbomb"

Hej på er!
Idag vaknade jag kl. 05.00! Lever fortfarande kvar i Thailandstiden. Ja, och jag har inte lärt mig att skriva "@" än! Försöker alltid skriva "@" med pilen åt vänster för det var så i Thailand. Idag har jag varit i stan. Köpte en tröja från Gina. (lr fick). Gick till Elgiganten med pappa och kollade efter en bärbar dator. Nu, för en stund sedan gjorde jag och Julia en riktigt rolig sak! Haha. Vi försökte göra en "glassbomb" som det kallas. Jaaa... Och det lyckades vi jättebra med....... Haha, det blev gott iaf! :). Ha det bra!

Hanna

Kommentarer
Postat av: Ines

sv: tack, din blogg var oxå jätte fin !:)

Prenumera gärna på den genom bloglovin, skulle göra mig jätte glad eftersom jag inte har så många prenumeranter :)

2008-12-29 @ 21:37:50
URL: http://inness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0