Bildbrist!! >:(



Hej mina vänner!

Har precis ätit pizza som pappa gjorde. Gott faktiskt :). Nu sjunger jag lite på den låten som jag ska sjunga i sångtävlingen "rätt låt vinner". Det var verkligen kul att hitta på den. Vill ni veta hur det gick till? Ja, det vill ni! xD  Jag var hemma hos Lisa en dag. Och vi visste redan lite vad den sångtävlingen gick ut på och så. Så vi funderade på att göra en låt. Så satte vi oss i soffan och funderade hur vi skulle göra. Och då kom jag på värsta bra idén!! :D hihi. Det var att man skulle skriva ett ord på en lapp T ex "you". Sen skriver man typ 15 lappar var och sen öppnar man alla lappar och kollar. Sen pusslar man ihop alla orden så att det blir meningar! :) Så fick vi en refräng! Sen kom vi på verserna och så. Så satt vi och sjöng utanför Lisas dörr när det ösregnade ute. Fast vi satt under tak. Mysigt måste jag säga! + att Lisa spelade gitarr. Jag hoppas att det går bra för oss i tävlingen. :)  Sen ska vi spela in en skiva o lite sånt.. :D Ja, så gick det till. Hihi. Nu ska jag göra iordning mej inför natten. Skola imon. "/   Hoppas att ni mår bra! :)    Puss å Kram Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0