ny låt!

Hej!
Idag har jag varit i skolan. Hade prov. Det gick faktiskt jättebra! (tror jag). Sen när jag och Lisa åkte buss till stan, kom vi på en ny låt. Ja, inte en hel låt då, men en liten del av en låt. Kul! :)    Imorgon ska jag hem till Lisa för att vi ska öva på låten till tävlingen. (inte den vi kom på idag alltså).   Vi måste hitta på ett stick också. Svårt. Sen ska vi anmäla oss till en kurs som man får lära sig lite när man står på scenen.  Det ska bli jättespännande!:)    Och ni! Det är bara 10 dagar kvar tills vi åker till Thailand! =).  Ha en bra dag!

Kram Hanna.

Kommentarer
Postat av: ida

jaha okey : ) ja du skolan sen nu hemma : P

2008-11-27 @ 16:18:22
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0