Stjärnor på is

Hej mina vänner!
Nu sitter jag här vid datan och bloggar lite. Och så kollar jag på "stjärnor på is". Haha, det är inte så kul, men det finns inte så mycket mer att titta på. Nu måste jag bara sätta på låten "don't look back in anger" med Oasis för att den låten är bara så bra! :D Har lyssnat på den länge, men jag tröttnar aldrig :). Haha, och jag har kommit på att jag har lyssnat på Coldplay när jag kanske var 2 år ^^. Gillar dom fortfarande =).  Idag har jag också dansat bugg med min syster! :D Haha, det var riktigt skojjigt måste jag säga! :D  Sen har jag väl sjungit lite som vanligt och så har vi fått besök. Nu ska jag kolla lite mer på Stjärnor på is och sen ska jag nana. För jag är välldigt trött nu XD.   Ha en trevlig kväll!

/Hanna 8D

Kommentarer
Postat av: ida

jo bra! : D

ska du göra idag då? : P

<3

2008-11-23 @ 11:05:25
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0