Rest in peace

R.I.P
Pepsi, 071223 - 191229
Pepsi, min älskling, du har lämnat oss på jorden och hamnat uppe i himlen. Vi saknar dig otroligt mycket här och kommer alltid att göra.
Mitt rum känns alldeles tomt utan dig. Jag kommer nog aldrig kunna sova på natten när du inte finns där och springer i ditt hjul. Det känns helt overkligt. Du är borta. Föralltid.
Pepsi, du ska veta att du alltid kommer att ha en särskilld plats i mitt hjärta. Du var så speciell. Ingen anar nog hur mycket jag saknar dig.

Jag ska aldrig glömma dig. Du finns alltid i mitt hjärta <3


Mina tårar kommer aldrig att ta slut. Du betydde oerhört mycket för mig. Jag känner mig helt tom. Helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0