090210

Hejsan!
Nu kom jag precis hem från Knalleland. Det har varit en trevlig dag med Julia, Ewelina och Erica.
Klockan 11 tog jag och Julia bussen ner till stan, vi skulle träffa dom klockan 12 men vi skulle göra lite saker före det.
När vi kom ner typ 20 över gick vi och köpte ett nytt busskort och sedan till Salong Cleo Clipp där Julia skulle titta hur mycket det kosar att permanenta sitt hår. Sedan var klockan 20 i 12 och då gick vi in på Gina och tog några roliga kort. När klockan var 12 mötte vi dom och vi gick runt i stan. Sedan ick vi till Knalleland där vi åt på McDonald's och gick runt i affärer tills klockan var 17.00. När vi hade sagt hejdå till som såg vi våran buss, så vi sprang från Knallerian till Storknallen så fort vi kunde för att hinna med bussen och när vi var 2-3 meter ifrån åkte den! Så typiskt! Så vi gick bort till ICA där vi köpte dricka för vi var törstiga. Sedan fortsatte vi mot City Knalleland där vi väntade på nästa buss och när den väl kom så gav jag busskortet till Julia och när hon stämplade så hade vi inga pengar kvar, så jag fick förklara för busschauffören att jag hade fyllt på det för inte så länge sedan. Som tur var fick vi åka med gratis. När vi hade satt oss ner frågade Julia mig efter kvittot som vi fick när vi fyllde på pengar på busskortet för att vi skulle gå tillbaka och säga att det inte fanns några pengar kvar där vi köpte det, så jag tog upp den lilla fickan som som den låg i och så var det ett busskort där i, då sa jag: Oj, har vi ett till busskort?
Då var det alltså det busskortet som vi hade köpt. Haha, hon är rolig jag.  (enligt Julia)

TEXT: JULIA JOELSSON...  http://juliajoelsson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Julia

Neej, bara den första :D

2009-02-11 @ 17:25:33
URL: http://juliajoelsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Neej, bara den första :D

2009-02-11 @ 17:25:37
URL: http://juliajoelsson.blogg.se/
Postat av: ida

hur mår du idag då?:)<3

2009-02-12 @ 16:40:39
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0