always

Hej allesammans!
Sitter nu och lyssnar på låten "Always". 
Var på badhuset idag.  Haha, Nadja som hade dragkamp med tre småkillar. (med en vattenleksak) xD.
När jag skulle gå hem, så frös mitt hår till is. Inte bra!  Men jag försökte värma det genom att blåsa på det. Det gick inte så bra, men men.
Nu sitter familjen framför tvn och kollar på "Halv 8 hos mig".  Jag väntar tills klockan blir 8, så att jag kan kolla på Semester Svenskar. ;)     Jag ska bara lova en sak:   Om ni åker till Thailand, så är Koh Lanta det "turistfriaste" stället. Det är fint i Phuket också, men Koh Lanta är rena paradiset! Det är lugnt och skönt där.  Jag har bara varit på några små öar i Thailand, så jag vet inte om det finns ännu finare ställen. Men jag rekommenderar Koh Lanta.
Ha det bra där ute cyberrymden ;)

Kram'


Kommentarer
Postat av: ida

tackar : D åhh nu vill jag juh åka utomlands ;) <3

2009-02-18 @ 21:27:53
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0