lördag

Hej!
Förlåt. Jag har inte hunnit att blogga. Jag glömmer liksom av det, men jag ska försöka att skärpa mig lite ;).
Idag har jag varit i knalleland och i stan.  Det var så härligt väder idag! Solen har man inte sett på länge.. Men idag kom den!
Mamma hade köpt några ramar till mitt rum, som jag målade svarta innan.
Ikväll är det melodifestivalen. Någon som ska titta? Jag vet faktiskt inte vilka som är med ikväll.
Ha det bra!

Kram/hanna.


Jag är dålig på att lägga ut bilder, men här kommer en! Ska försöka lägga ut en bild varje dag.


Kommentarer
Postat av: ida

hihi dom e bra ;) hehe



kul med bilder :) men vad göru för nåt på bilden? ;)

2009-03-01 @ 11:21:20
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0