stan

Hej allesammans!
På förmiddagen åkte jag och Julia ner till Sofia, sen drog vi ner till stan och spelade laserdome.
Julia råkade springa in i en vägg som inte var målad, men som tur var gick det bra ;).   Efter det gick vi och fikade på Orion.  Jag och Sofia tog var sin varm choklad och en kokosmunk. Julia tog en Kaffe latte och en kokosmunk.
"Mums". När vi hade fikat klart gick vi omkring i alla olika elektronik affärer för att vi skulle titta på en mobil som jag vill ha :). Till slut hittade vi den. Efter det gick vi till GAME, där Julia spelade Guitar Hero 2. Sedan skyndade vi oss till bussen. Tack för en trevlig dag, tjejer!
Imorgon åker jag till stan med Ewelina, Erica och Julia.  Trevligt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0