prov.

Hej allesammans!
Jag har fått kommentarer om att jag ska skriva lite mer. Visst, det kan jag göra. Men jag har haft fullt upp med 2 prov nu i veckan, så jag har inte hunnit skriva så mycket. Jag kanske inte skriver så mycket nästa vecka heller..  Har ett till prov som jag måste plugga på lite. Just nu sitter jag och äter. Kyckling fick det bli. Imorogn drar jag ner till stan och klipper mig. Vet inte rikigt hur jag ska ha det. Har funderat på att färga håret brunt igen. Ja, ni vill inte veta hur det gick en annan gång. Det blev grönskimrande. Bea har precis färgat håret svart, jättesnyggt! Vet inte om jag skulle passa i det. Kanske. Ikväll ska Julia och pappa till någon gala av något slag i Göteborg.

kram

Kommentarer
Postat av: ida

jaa nu slkrev du långt : D



haha jag gör inte heller så mkt men ja det blir mkt skivet ändå : D <3

2009-01-30 @ 13:59:29
URL: http://iidaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0