Jaaa!

Hejhej!
Har precis kommit hem från låtskrivarkursen. Nu har vi spelat in också ;).  Det var verkligen roligt.
Ja.. Först vaknade jag och lite sånt. Jag gick till skolan.  Vi slutade tidigt idag. Jag älskar fredagar!
Efter skolan gick jag hem med Lisa.  Först försökte jag inreda hennes rum lite snyggt. Det gick bra. Under påsklovet ska jag och Lisa fixa hennes rum lite till.  Ja, städa, kanske flytta på lite saker och så.  Sen blev vi väldigt hungriga, så vi tänkte göra pannkakor.  Klockan var ganska mycket, så pannkakorna blev vita för vi hade så brättom till LSK x'3 
Ja. Vi kom in i rummet och körde lite upp-sjungning innan vi skulle spela in. Vi båda var väldigt nervösa.  När vi hade kommit in i studion satt det en kille vid en keyboard som skulle hjälpa oss med ackord. Det gick jättebra! Sedan spelade vi in.  Vi fick göra om några gånger, men det var verkligen hur kul som helst!
Mm.. Och nu sitter jag här i mitt rum. Vad ska ni göra ikväll?   Jag vet inte vad jag ska göra..  Kanske titta på Let's Dance? 
Ha en fortsatt bra fredag!

Kram/Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0