lördag

Hejhej!
Vaknade tidigt idag. Vid 7 ;P 
På förmiddagen åke jag, Julia och mamma till Knalleland och shoppade lite. Det blev inte så mycket köpt, bara en mascara.  Ja, jusste! Jag hittade faktiskt ett par snygga byxor på Gina, men vi hade lite bråttom så jag han inte köpa dom idag.
Igår var det låtskrivarkurs. Kul. Jag och Lisa tänkte spela in våra låt då, men vi väntar lite. Det blir säkert nästa vecka. Så vi passade på att dansa lite Cha cha ;).  haha. Det fanns en Keyboard i rummet som kunde spela upp lite låtar. Annars så spelade jag trummor och Lisa spelade mest elgitarr. Vi fick inte tag på några mickar.  (man hörde inte sin egen röst när man sjöng, för att det var så högt ljud på elgitarren). För dom var tydligen utlånade till någon kör eller nått.
Nu ska jag titta på Robinson :)

Kram/Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0